Hoe werkt inkopen door het NFI?

Alle bestelaanvragen vanuit het NFI, worden via Inkoop in de markt gezet, verwerkt en afgehandeld. Er zijn drie manieren waarop het NFI een inkooptraject kan verzorgen.

  • Incidentele inkopen verlopen via Leonardo (inkoopsysteem NFI): u ontvangt een inkoopordernummer.
  • Uitnutting van een contract dat u met het NFI heeft afgesloten: u ontvangt een inkoopordernummer.
  • Verlicht inkoopregime: voor bepaalde kostensoorten is tot een factuurbedrag van
    € 3000,- excl. BTW geen inkooporder vereist. U dient deze factuur te voorzien van kostenplaats en kostensoort, in te dienen via het e-mailadres ssc@dji.minjus.nl.
    Dit geldt voor o.a. zaken als teamuitjes en relatiegeschenken tot een maximumbedrag van € 3000,- excl. BTW.

Uitgangspunt is dat alle verplichtingen met externe partijen vastgelegd worden via een inkooporder, voorzien van een inkoopordernummer. U zult voor elke opdracht die het NFI uitvoert een inkoopreferentienummer ontvangen ter bevestiging. Dit kan een inkoopordernummer of een light referentie zijn (kostenplaats en kostenrekening).