Hoe werkt inkopen door het NFI?

Alle bestelaanvragen vanuit het NFI, worden via inkoop in de markt gezet, verwerkt en afgehandeld. Er zijn drie manieren waarop het NFI bij u een inkoop kan verzorgen.

  • Incidentele inkopen verlopen via Leonardo (inkoopsysteem NFI): u ontvangt een inkoopordernummer.
  • Uitputting van een contract dat u met het NFI heeft afgesloten: u ontvangt een inkoopordernummer.
  • Verlicht inkoopregime: voor bepaalde kostensoorten is tot een factuurbedrag van € 2500 geen inkooporder vereist. U dient deze factuur te voorzien van kostenplaats en kostensoort (op instructie van het NFI) en in te dienen via e-mailadres NFI-facturen@dji.minjus.nl.
    Dit geldt voor o.a. zaken als teamuitjes en relatiegeschenken tot een maximumbedrag van € 2500 (excl. BTW).

Uitgangspunt is dat alle verplichtingen met externe partijen vastgelegd moeten worden via een inkooporder. U zult voor elke opdracht die u voor het NFI uitvoert een referentienummer ontvangen. Facturen zonder referentienummer kunnen niet in behandeling worden genomen.